*** To jest archiwalna strona szkoły! Zapraszamy na aktualną stronę internetową  www.zsostargard.pl  ***

BIP

Do końca wakacji zostało....

Do końca wakacji zostało... 01.09.2015 8:00

Rajd "Odkrywamy stargardzki przemysł"

7 lutego 2015 roku, w sobotnie przedpołudnie, Śmigacze z dwójki wzięły udział w rajdzie pt. "Odkrywamy stargardzki przemysł". Zorganizował je stargardzki oddział PTTK w ramach cyklu rajdów po naszym mieście pod szyldem "Stargard tajemniczy".
Walcząc z chłodem oglądaliśmy zakłady przemysłowe w Stargardzie, zarówno te działające, na przykład Rarytas (który ufundował dla nas pyszne krakersy), jak i te dawno już nieistniejące (np. Pollena, Bacutil, ZNTK, Luxpol). Byliśmy także na stacji dawnej Stargardzkiej Kolei Wąskotorowej, gdzie mierzyliśmy rozstaw torów.
Przewodnikiem była Jolanta Borak z oddziału PTTK w Stargardzie.
Rajd trwał około 2,5 godziny. Start był przy Młodzieżowym Domu Kultury, meta na dworcu PKP. Wzięli w nim udział uczniowie SP2, SP5, SP7 oraz GM1 i GM4.
Grupa Śmigaczy liczyła 15 osób pod opieką Bożeny Bedorf, Anny Dąbrowskiej i Małgorzaty Lewandowskiej.

"Śmigacze z dwójki zwiedzają okolice Szczecina"

18 października 2014r. bardzo duża grupa " Śmigaczy z dwójki" ruszyła zwiedzać nowe okolice Szczecina. Pogoda nam dopisała, humory też. Trasa 5 km rajdu zaczynała się przy Pomniku Czynu Polaków, a skończyła na pięknej polanie przy Arkonce. Niespodzianką były zdrowe, soczyste jabłka i przygotowane ogniska, gdzie piekliśmy kiełbaski. Ponad 20 nowych "rajdowców" otrzymało książeczki PTTK. Już czekamy na rajd w listopadzie :))

Zapraszamy do obejrzenia fotorelacji.

"Śmigacze z dwójki" rozpoczynają kolejny sezon!

27 września 2014r. "Śmigacze z dwójki" rozpoczęli kolejny sezon rajdów pieszych. Cieszymy się ,że rajdy w naszej szkole - która promuje zdrowy styl życia - cieszą się tak dużą popularnością. Tym razem wędrowaliśmy około 8 km przez Puszczę Wkrzańską, pogoda dopisała, humory też. Na mecie rajdu "Święto pieczonego ziemniaka" czekały na nas ziemniaczki okraszone cebulką i mnóstwo konkursów. Amelia R., Sandra G. , Patryk G. i Konrad wygrali nagrody dzielnie walcząc w różnych konkurencjach. Do grupy wędrowców dołączyło ponad dwudziestu turystów. Mamy nadzieję, że wytrwają z nami do końca roku - trzymamy za "nowych" kciuki. Następny rajd 18.10.2014 .

Zapraszamy !

001

002

003

Czytaj więcej: Śmigacze z dwójki rozpoczynają kolejny sezon! 27 września 2014r. "Śmigacze z dwójki" rozpoczęli...

"RAJD PAPIESKI "ŚMIGACZY Z DWÓJKI"

W sobotę 26 kwietnia 2014r. dwudziestoosobowa  grupa "Śmigaczy z dwójki" wzięła udział w RAJDZIE PAPIESKIM w Szczecinie. Wędrowaliśmy od pomnika Papieża Jana Pawła II do mety w ośrodku Brata Alberta. Po drodze zwiedziliśmy Pomnik Czynu Polaków, Park Kasprowicza z Teatrem Letnim, ogród Różanka. Piękne wiosenne słońce towarzyszyło nam w Lesie Arkońskim, gdzie na mecie każdy dostał znaczek okolicznościowy, bułkę i kiełbaskę na ognisko, banana, mandarynkę i słodkiego batonika. Były konkursy, występy i naprawdę fajna zabawa.

247

272

Kliknij i zobacz galerię zdjęć z " Rajdu Papieskiego"

W sobotę 22 marca 2014 r.  "Śmigacze z dwójki" wspólnie z "Wiercipiętami" ze Szczecina uczestniczyli w rajdzie "Powitanie wiosny". Pogoda dopisała, humory też, a Marzanny skutecznie odstraszyły zimę.

Zapraszamy do obejrzenia zdjęć!

Czytaj więcej: "Śmigacze z dwójki" przywitali wiosnę!